Голіцин, Андрій МиколайовичНосик, Ксенія ОлексіївнаNosyk, Kseniia2024-12-032024-12-032024-02-07Носик К. О. Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Носик Ксенія Олексіївна ; наук. керівник Голіцин А. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 111 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47194У кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто теоритичні та практичні аспекти рекламної діяльності, з фокусом на розвиток та функціонування в Інтернет-середовищі. У ході дослідження були зʼясовані основні особливості та тенденції рекламного ринку в Інтернеті, а також визначено проблемні аспекти рекламної діяльності ТОВ «Нова Пошта». На основі отриманих результатів розроблені рекомендації щодо вдосконалення та ефективного використання Інтернет-реклами підприємства. Під час дослідження використовуються сучасні методи аналізу, що дозволяє отримати об’єктивний огляд ситуації та забезпечити підстави для подальших стратегічних рішень у галузі Інтернет-реклами. The master’s thesis explores theoretical and practical aspects of advertising activities, focusing on development and functioning within the online environment. Throughout the research, the main features and trends of the online advertising market were elucidated, and problematic aspects of the advertising activities of «Nova Poshta» LLC were identified. Based on the obtained results, recommendations were developed for the improvement and effective utilization of online advertising by the company. Modern methods of analysis were employed during the investigation, providing an objective overview of the situation and laying the groundwork for further strategic decisions in the field of online advertising.ukрекламна діяльністьІнтернет-середовищеавтоматизаціямаркетингрекламапідприємствоadvertising activitiesInternet environmentautomationmarketingadvertisingenterpriseРекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищіOther