Окландер, Михайло Анатолійович2014-06-262014-06-262013-08-16Окландер М. А. Маркетинговий інструментарій мотивації споживачів до покупок в роздрібній торговлі / М. А. Окландер // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 491–501.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4077В статті ідентифіковано ситуаційні чинники мотивація споживачів до покупок. Запропонована система елементів ситуаційних чинників, використання дасть можливість підвищити конкурентоспроможність підприємств.The paper identified situational factors motivating consumers to buy. A system of elements of situational factors, the use of which will increase the competitiveness of enterprises.В статье идентифицированы ситуационные факторы мотивации потребителей к покупкам. Предложена система элементов ситуационных факторов, использование которых позволит повысить конкурентоспособность предприятий.ukситуаційні чинникимотивація споживачівконкурентоспроможністьтоварsituational factors motivating consumerscompetitivenessproductситуационные факторымотивация потребителейконкурентоспособностьтоварМаркетинговий інструментарій мотивації споживачів до покупок в роздрібній торговліArticle65.01