Закревський, Андрій Валерійович2014-12-232014-12-232009-07Закревський А. Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи / Андрій Закревський // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 62-65.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5679Будівельна промисловість України – одна з галузей, яка найбільше постраждала від економічної кризи. Більшість будівництв зупинено через відсутність фінансування. Настав час, коли будівельний ринок пройде процедуру очищення. На ринку залишаться і будуть розвиватися лише ті компанії, маркетингова політика яких гнучка та оперативна.ukмаркетингова орієнтаціябудівельна промисловістьекономічна кризаспоживчий маркетингпереорієнтація маркетингової діяльностіТрансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризиArticle658.8