Осокіна, Алла ВікторівнаКолесник, Олександр КостянтиновичKolesnyk, Oleksandr2024-02-262024-02-262023-12-14Колесник О. К. Стратегічне позиціонування організації на ринку медичних послу : магістер. диплом. робота : 073, Менеджмент / Колесник Олександр Костянтинович; наук. керівник Осокіна А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2023. – 131 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42837Метою даної роботи є на основі узагальнення теоретичних та прикладних підходів до стратегічного позиціонування приватного медичного закладу на ринку медичних послуг обґрунтувати пропозиції щодо його удосконалення для ТОВ «Медікал Інвестмент Енд Девелопмент Груп». Теоретична частина дослідження містить матеріали щодо розкриття сутності стратегічного позиціонування, різновидів, підходів до оцінювання стратегічної позиції організації. За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані напрями посилення стратегічної позиції ТОВ «Медікал Інвестмент Енд Девелопмент Груп», що дозволить підвищити якість обслуговування, загальний клієнтський досвід та його загальну конкурентоспроможність на ринку медичних послуг. The goal of this study is to summarize theoretical and practical approaches to strategic positioning of a private medical facility in the medical services market and to propose ways to improve it for LLC "Medical Investment and Development Group". The theoretical part of the study provides an overview of strategic positioning, its different types, and approaches to assessing the strategic position of an organization. Based on the results of the study, the authors propose ways to strengthen the strategic position of LLC "Medical Investment and Development Group". These proposals will help to improve the quality of service, the overall customer experience, and the company's overall competitiveness in the medical services market.ukстратегічне позиціонуванняринок медичних послугпозиціонування на ринку медичних послугпосилення стратегічної позиціїstrategic positioningmedical services marketpositioning in the medical services marketstrengthening of strategic positionСтратегічне позиціонування організації на ринку медичних послуStrategic positioning of an organization in the healthcare marketOther