Falkenreck, ChristіneLeszczyński, GrzegorzZieliński, Marek2023-02-022023-02-022022-10-21Falkenreck Ch. Adjusting B2B sales interactions to COVID19 [Електронний ресурс] / Christіne Falkenreck, Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (21 жовт. 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Лук’яненко Д. Г. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 16–20. – Назва з титул. екрану.978-966-926-416-9https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39037This paper shows how B2B sales and purchasing managers select a suitable communication channel, how much web-based communication can replace meeting in person, how managers deal with physical quality inspections of products and with meetings with new customers/new suppliers during and after COVID-19.enSalesBusiness-to-BusinessDigitalizationCOVID-19Adjusting B2B sales interactions to COVID19Article