Оберемчук, Валентина ФеодосіївнаOberemchuk, ValentynaОберемчук, Валентина ФедосеевнаЛіва, О. М2020-05-202020-05-202017Оберемчук В. Ф. Формування бренду роботодавця: соціальні аспекти / Оберемчук В. Ф., Ліва О. М. // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія: Економічні науки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Кам’янець-Подільс. нац. ун-т ; [редкол.: І. В. Ящишина (голова) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Медобори–2006, 2017. – Вип. 12, т. 2. – С. 262–271.2524-0633https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33136У статті розкрито концепцію формування бренду роботодавця під призмою соціалізованості підприємства. Висвітлено соціальні механізми розвитку бренду роботодавця. The article reveals the concept of the employer brand forming under the prism of company socialization. The social mechanisms of development of the employer brand are described.ukбренд роботодавцясоціальні аспективзаємодіясоціалізованістьсоціальний капіталemployer brandsocial aspectscommunicationsocializationsocial capitalФормування бренду роботодавця: соціальні аспектиArticle005.33:330.1:658.3