Турчанінова, Вікторія ЄвгеніївнаТурчанинова, Виктория Евгеньевна2016-03-102016-03-102003-01-29Турчанінова В. Є. Типологія труднощів як один зі способів раціоналізації процесу навчання іноземної мови (на прикладі мовленнєвих кліше у французькому діалозі) / В. Є. Турчанінова // Навчальні інновації та їхній вплив на якість університетської освіти : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 29 січ. 2003 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ; редкол.: С. В. Степаненко, В. М. Колот, О. О. Субіна, Т. В. Гуть. – Київ : КНЕУ, 2003. – С. 226–227.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/15085ukТипологія труднощів як один зі способів раціоналізації процесу навчання іноземної мови (на прикладі мовленнєвих кліше у французькому діалозі)Article