Федірко, Олександр АнатолійовичШуляковська, Альбіна ЮріївнаShuliakovska, Albina2025-06-192025-06-192024-06-14Шуляковська А. Ю. Конкурентні маркетингові стратегії міжнародного бізнесу (на прикладі ТОВ «Нова Пошта») : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Шуляковська Альбіна Юріївна ; наук. керівник Федірко О. А. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. європ. економіки і бізнесу. – Київ, 2024. – 61 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/51038Актуальність дослідження конкурентних маркетингових стратегій у міжнародному бізнесі обумовлена зростанням глобалізації та конкуренції. Розглянуто на прикладі ТОВ «Нова Пошта», проведено аналіз його стратегій, виявлено ключові аспекти ефективного виходу на міжнародні ринки. The relevance of monitoring competitive marketing strategies in international businesses is due to increased globalization and competition. Looked at the application of Nova Poshta LLC, analyzed its strategy, identified key aspects of effective entry into international markets.ukконкурентні маркетингові стратегіїміжнародний бізнесТОВ «Нова Пошта»логістикамаркетингові дослідженняінноваціїконкурентні перевагицільова аудиторіяринкова позиціябрендуванняціноутвореннярекламапросуваннястратегічне управлінняаналіз конкурентівcompetitive marketing strategiesinternational businessNova Poshta LLClogisticsmarketing researchinnovationcompetitive advantagestarget audiencemarket positionbrandingpricingadvertisingpromotionstrategic managementcompetitor analysisКонкурентні маркетингові стратегії міжнародного бізнесу (на прикладі ТОВ «Нова Пошта»)Competitive marketing strategies for international business (using the application of «Nova Poshta» LLC)Other