Іщенко, Анна ВолодимирівнаГоловащук, Ганна ОлександрівнаHolovashchuk, Hanna2024-04-162024-04-162023-12-20Головащук Г. О. Технології розвитку бренду міжнародної компанії : магістер. диплом. робота : 051, Економіка / Головащук Ганна Олександрівна ; наук. керівник Іщенко А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. торгівлі і маркетингу. – Київ, 2023. – 121 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/43594Мета роботи полягає в узагальнені теоретичних підходів до технологій розвитку брендів міжнародних компаній та обґрунтування напрямів удосконалення розвитку бренду Persil міжнародної компанії «Хенкель». Основними завданнями роботи є ідентифікувати технології розвитку та стратегії просування бренду міжнародної компанії, висвітлити практики застосування технологій розвитку корпоративного бренду в міжнародному бізнесі та проаналізувати технології розвитку бренду Persil компанією «Хенкель». Практичне значення отриманих результатів може бути застосованим у розвитку та просуванні брендів компаній на міжнародному рівні. The purpose of the work is to generalize theoretical approaches to international company brand development technologies and to substantiate the directions for improvement of the international company "Henkel" brand - Persil. The main tasks of the work are to identify development technologies and brand promotion strategies of an international company, highlight the practices of applying corporate brand development technologies in international business, and analyze technologies of Persil development by Henkel. The practical significance of the obtained results can be applied in the development and promotion of company brands at the international level.ukбрендмаркетингові технологіїміжнародний брендингстратегії просуванняХенкельbrandmarketing technologiesinternational brandingpromotion strategiesHenkelТехнології розвитку бренду міжнародної компаніїInternational company brand development technologiesOther