Лилик, Ірина ВікторівнаLiluk, IrynaЛылык, Ирина Викторовна2018-03-192018-03-192017Лилик І. Першочергові завдання ГО «Українська Асоціація Маркетингу»: пріоритети 2018 року / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 5–6. – С. 4–15.1606-3732https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23965Дана стаття написана з метою широкого обговорення пешочергових завдань розвитку ГО «Українська Асоціація Маркетингу». 2017 рік – це рік, коли асоціація перетнула рубіж свого 20-літнього існування. Історія організації має свої віхі, перемоги та помилки, як, зрештою, історія будь-якої організації або людини. Першим президентом Асоціації був академік Анатолій Федорович Павленко, (11 січня 1940, Владивосток, СРСР — 1 грудня 2016, Київ) — доктор економічних наук, професор, дійсний член АПНУ; завідувач кафедри маркетингу, член президії ВАК України; президент Української асоціації маркетингу, Ректор Київського національного економічного університету. За 20 років Асоціація об’єднала навколо себе маркетологів з різних сфер діяльності. Членами асоціації є маркетологи практики та викладачі, молоді фахівці та спеціалісти, які мають понад 20 років досвіду роботи в галузі. Сьогодні членами ГО «Українська Асоціація Маркетингу» є трудові колективи 76 компаній, 17 кафедр маркетингу, та понад 400 фахівців. За 20 років асоціація домоглася того, що стала однією з найбільш потужних об’єднань маркетологів в Україні. Це вимагає розробки стратегії розвитку організації з врахуванням її здобутків та нових завдань, які повстали перед організацією. Метою статті є залучення членів асоціації до визначення основних напрямків діяльності організації, формування стратегії та векторів розвитку, нової структури та основних завдань на довгострокову та короткострокову перспективу.ukПершочергові завдання ГО «Українська Асоціація Маркетингу»: пріоритети 2018 рокуArticle