Гребешкова, Олена МиколаївнаСтельмах, О. Ю.2011-10-112011-10-112010Гребешкова О. М. Інформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці» / О. М. Гребешкова, О. Ю. Стельмах // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. І. В. Луняк. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 125–132.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/585У статті узагальнено теоретичні засади визначення інформації як джерела конкурентних переваг підприємства, що діє в умовах «нової економіки». Систематизовано передумови інформатизації конкурентних переваг та визначено ознаки інформації як стратегічного активу сучасних підприємств.The article summarizes the theoretical fundamentals of information as a source of competitive advantage, which operates in a «new economy». The paper deals with the preconditions of competitive advantages of informatisation, identifies and the features of information as a strategic asset of modern businesses.ukпідприємство«нова економіка»інформаціяконкурентна перевагастратегіястратегічний активінформаційні потребиbusinessnew economyinformationcompetitive advantagestrategystrategic assetinformation needsІнформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці»Article338.24(477)