Раупов, Р. Б.2016-11-222016-11-222006Раупов Р. Б. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України / Р. Б. Раупов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 623–632.966-574-969-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20261Висвітлюються теоретичні та практичні проблемие фективності маркетингових комунікацій.ukмаркетингові комунікаціїцільова аудиторівринок«нові медіа засоби»Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій УкраїниArticle659.117