Співаковська, ТетянаОтрода, Марія2014-06-272014-06-272010Співаковська Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії «блакитного океану» на українському ринку / Тетяна Співаковська, Марія Отрода // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1). – С. 40-44.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4105У статті розглянуто підходи до створення нових товарів і ринків, зокрема, латеральний маркетинг та стратегія «блакитного океану». Аналіз основних ідей та інструментів цих концепцій дав змогу виявити їхні спільні та відмінні риси, визначити можливості застосування в українських реаліях, а також допустимість їхнього поєднання і доповнення.ukлатеральний маркетингстратегія «блакитного океану»інновація цінностістратегічна канвалатеральне мисленняМожливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії «блакитного океану» на українському ринкуArticle330.8