Кицак, Тарас ГригоровичСтепаненко, Катерина ІгорівнаStepanenko, Kateryna2024-09-132024-09-132024-06-14Степаненко К. І. Управління брендом роботодавця : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Степаненко Катерина Ігорівна ; наук. керівник Кицак Т. Г. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр.персоналом, соціології та психології, Каф. соціоекон. та упр. персоналом. – Київ, 2024. – 75 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/46075Управління брендом роботодавця поєднує маркетингові та кадрові підходи, стає ефективним інструментом у привертанні й утриманні кваліфікованих спеціалістів. Використання такої стратегії дозволяє компаніям не лише відкривати нові можливості на ринку праці, а й підвищувати свою конкурентоспроможність. Аналіз досвіду провідних міжнародних компаній підтверджує необхідність створення сильного бренду роботодавця. Правильно побудований бренд роботодавця створює позитивну репутацію компанії, яка є ключем до привернення та утримання найкращих фахівців. Інвестування в створення привабливого іміджу роботодавця є важливою стратегією для забезпечення стабільного та успішного розвитку бізнесу. Employer brand management combines marketing and personnel approaches, becomes an effective tool in attracting and retaining qualified specialists. Using such a strategy allows companies not only to open up new opportunities in the labor market, but also to increase their competitiveness. Analysis of the experience of leading international companies confirms the need to create a strong employer brand. Properly constructed employer brand creates a positive reputation of the company, which is the key to attracting and retaining the best specialists. Investing in creating an attractive employer image is an important strategy to ensure stable and successful business development.uk-UAбренд роботодавцявнутрішні стейкхолдеривзаємодіяперсоналціннісна пропозиція роботодавцястратегіяудосконаленняAIESEC в УкраїніKPIефективністьамбасадорконкурентоспроможністьрекомендаціїорганізаціяпозиціюванняоцінка ефективностіemployer brandinternal stakeholdersinteractionstaffemployer value propositionstrategyimprovementAIESEC in Ukraineefficiencyambassadorcompetitivenessrecommendationsorganizationpositioningperformance evaluationУправління брендом роботодавцяOther