Дмитрів, Анна ЯрославівнаБалук, Н. Р.Бук, Л. М.2012-03-052012-03-052011-08-31Дмитрів А. Я. Інноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання популярності професії маркетолога / А. Я. Дмитрів, Н. Р. Балук, Л. М. Бук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 43–53.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1219Висвітлено зміст інноваційного підходу до організації лекційних та практичних занять, що сприяє формуванню у студентів уміння самостійно вчитися, мислити аналітично, критично та креативно.It covers the content of an innovative approach to organizing lectures and workshops that promotes students’ ability to learn independently, think analytically, critically and creatively.Освещены содержание инновационного подхода к организации лекционных и практических занятий, что способствует формированию у студентов умение самостоятельно учиться, мыслить аналитически, критически и креативно.ukмаркетингінноваціямаркетологвикладанняmarketinginnovationmarketingteachingмаркетингинновациямаркетологпреподаваниеІнноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання популярності професії маркетологаArticle339.138