Столярчук, Ярослава МихайлівнаStolyarchuk, YaroslavaСтолярчук, Ярослава Михайловна2016-11-252016-11-252006-11-27Столярчук Я. М. Маркетингові виміри людського ресурсу України / Я. М. Столярчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 486–502.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20308Розглянуті проблеми використання людського ресурсу в умовах глобалізації, розвитку конкуренції.ukлюдський ресурсосвітній рівеньпопитпропозиціяМаркетингові виміри людського ресурсу УкраїниArticle339.138