Краморенко, Н. Р.2016-06-222016-06-222008Краморенко Н. Р. Електронна комерція: підходи до визначення сутності / Н. Р. Краморенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 123–131.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18713В статті розглянуто і структуровано підходи до визначення сутності електронної комерції різних авторів, систематизовано можливості використання електронних інструментів для реалізації етапів торговельного циклу для товарів і послуг.ukкомерціяторгівляелектронна комерціяІнтернетінтранетекстранетторговельний циклЕлектронна комерція: підходи до визначення сутностіArticle004.738.5:339