Кірносова, М. В.2012-03-062012-03-062011Кірносова М. В. Використання інноваційного маркетингу підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств України / М. В. Кірносова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 215–223.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1236Предметом аналізу у статті є проблема впровадження системи інноваційного маркетингу на промислових підприємствах України як важливої складової підвищення їх конкурентоспроможності. Досліджено сутність інновацій в маркетингу. Визначено комунікації на ринку маркетингових інновацій.The subject of the thesis is the problem of introduction of innovative marketing system at the industrial enterprises of Ukraine as an important component of increase of their competitiveness. The essence of innovations in marketing is investigated. The communications in the market of marketing innovations are defined.ukінноваційний маркетингконкурентоспроможністьринок маркетингових інноваційinnovative marketingcompetitivenessmarket of marketing innovationsВикористання інноваційного маркетингу підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств УкраїниArticle658.5:330.341.1(477)