Гатило, В. П.2014-07-242014-07-242012Гатило В. П. Методичний підхід до формування іміджевої політики підприємств / В. П. Гатило // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 273-281.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4859У сучасних умовах підвищення конкуренції очевидна необхідність активізації вивчення суб’єктивних уявлень, імпліцитних уявлень співробітника у контексті організації, що дає змогу формувати позитивний імідж підприємства на ринку праці. Дана робота присвячена поглибленню теоретичних засад, розробці методичних рекомендацій щодо формування іміджевої політики підприємств.In modern conditions, increased competition obvious need to intensify the study of subjective representations, implicitly representations in the context of employee organizations, which enables to form a positive image on the labor market. This work is dedicated to deepening theoretical principles; establish guidelines for the formation of image of the business.В современных условиях повышения конкуренции очевидна необходимость активизации изучения субъективных представлений, имплицитных представлений сотрудника в контексте организации, что позволяет формировать положительный имидж предприятия на рынке труда. Данная работа посвящена углублению теоретических основ, разработке методических рекомендаций по формированию имиджевой политики предприятий.ukімідж підприємствакомунікаціїіміджева політикаринок праціпаспорт підприємстваcompany imagecommunicationsbranding policylabor marketpassport businessимидж предприятиякоммуникацииимиджевая политикарынок трудапаспорт предприятияМетодичний підхід до формування іміджевої політики підприємствArticle331.1