Соколовський, Іван2014-12-012014-12-012009-01Соколовський І. Вивчення задоволеності споживачів: важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері / Іван Соколовський // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 23-27.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5404Найбільш оптимальним на сьогодні форматом презентації отриманих даних є формат web ресурсу,на якому були б представлені всі зібрані дані. Доступи до ресурсу повинні мати імпортер, виробник та кожен із дилерів (можливо, із різноманітними рівнями доступу та відповідно з різноманітною доступною інформацією). Підходи до вивчення задоволеності та лояльності клієнтів можуть бути різними, і різні методики можуть застосовуватися.ukВивчення задоволеності споживачів: важливість і специфіка застосування в автомобільній сферіArticle