Синиця, І. А.2017-06-122017-06-122017-03-21Синиця І. А. Про один з методів лінгвокультурологічного вивчення української мови іноземними студентами / І. А. Синиця // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 84–88. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/21728Стаття присвячена питанню необхідності вивчення лінгвокультурологічної складової мовного знаку у практичному курсі української мови як іноземної. Автор відстоює думку про важливість застосування лінгвокультурологічного коментаря як одного з методів включення такої інформації при вивченні лексичного багатства мови.The article deals with necessity to study the linguo-cultural component of the linguistic sign in the practical course of Ukrainian as foreign language. The author defends the idea of the importance to use the linguo-cultural commentary as one of methods of inclusion such information to the study of lexical richness of language.ukукраїнська мова як іноземналінгвокультурологічний коментармовний знакUkrainian as foreign languagelinguo-cultural commentarylinguistic signПро один з методів лінгвокультурологічного вивчення української мови іноземними студентамиArticle