Дем’яненко, Сергій ІвановичЧуприна, Катерина ОлегівнаChupryna, Kateryna2025-03-312025-03-312021-02-10Чуприна К. О. Розробка та обґрунтування маркетингової програми підприємства агробізнесу : магістер. диплом. робота : 051, Економіка / Чуприна Катерина Олегівна ; наук. керівник Дем’яненко С. І. ; ДВНЗ «КНЕУ ім. Вадима Гетьмана», Ф-т економіки та управління, Каф. бізнес-економіки та підприємництва. – Київ, 2021. – 106 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/49846У роботі розглядається вплив маркетингової програми на результативність підприємницької діяльності та розробка і обґрунтування самої програми для аграрного підприємства. Проведено аналіз господарської діяльності підприємства, проведено SWOT-аналіз маркетингового середовища. Обґрунтовано та розроблено маркетингову стратегію для ДП «Чайка». The paper considers the impact of the marketing program on the effectiveness of entrepreneurial activity and the development and justification of the program for the agricultural enterprise. The analysis of economic activity of the enterprise is carried out, the SWOT-analysis of the marketing environment is carried out. The marketing strategy for Chaika was substantiated and developed.ukмаркетингстратегіяпрограмарозвитоканалізновий продуктмаркетингове середовищеmarketingstrategyprogramdevelopmentanalysisnew productmarketing environmentРозробка та обґрунтування маркетингової програми підприємства агробізнесуDevelopment and substantiation of a marketing program agribusiness enterprisesOther