Богачевська, О. І.2013-03-272013-03-272012-06Богачевська О. І. Модель програми функціонування рекламної агенції в умовах випадкового попиту, обмеженості людських ресурсів та оборотного капіталу / О. І. Богачевська // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 86. – С. 217–226.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2150Розглянуто рекламну агенцію з обмеженим циклом обслуговування, яка спеціалізується на виробництві рекламних (звернень) продуктів. Проаналізовано важливість створення програми функціонування рекламної агенції для розрахункового обґрунтування та управлінням її діяльністю. Запропоновано модель програми функціонування рекламної агенції в умовах випадкового попиту, обмеженості людських ресурсів та оборотного капіталу.The advertising agency of limited cycle of service, which is specialized on advertising products production is being considered. The importance of the program of the advertising agency functioning to be created for the purposes of the computing validation and business control is being analyzed. The program model of the advertising agency functioning in case of random demand, limited human recourses and circulating capital is being proposed.ukрекламна агенціярекламний проектрекламний продуктвипадковий попитобмеженість людських ресурсівоборотний капіталМодель програми функціонування рекламної агенції в умовах випадкового попиту, обмеженості людських ресурсів та оборотного капіталуArticle659.181