Воржакова, Ю. П.Vorzhakova, I. P.2015-07-312015-07-312012-10-12Воржакова Ю. П. Використання клієнтоорієнтованого підходу при формуванні конкурентної політики на поліграфічних підприємствах / Ю. П. Воржакова // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 240–242.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9012Розглянуто найпоширеніший підхід до формування конкурентної політики підприємств поліграфічної промисловості. Проаналізовано особливості запропонованого підходу та способи їх ефективної реалізації.The article deals with the most common approach to the formation of competition policy at the printing industry enterprises. The peculiarities of the proposed approach and methods for their effective implementation are presented in the work.ukВикористання клієнтоорієнтованого підходу при формуванні конкурентної політики на поліграфічних підприємствахUsing the approach focused on the client in formation competition policy for a printing companyArticle