Фомюк, О. С.2016-04-062016-04-062015Фомюк О. С. Маркетингова короткозорість: товар для виробника, а не для споживача / О. С. Фомюк // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 4. – С. 42–47. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/16385У статті проаналізовано поняття «маркетингової короткозорості», сформульовані її причини та витоки. Проілюстровано розроблену модель, яка відображає ефект маркетингової короткозорості у свідомості споживача, а також подано сучасний приклад аналізованого явища.In the article is described the term "marketing myopia", formulated its causes and origins. Also is illustrated the model that reflects the effect of marketing myopia in the consumer's mind, and given the modern example of the analyzed term.В статье проанализировано понятие «маркетинговой близорукости», сформулированы ее причины и истоки. Проиллюстрировано разработанную модель, которая отражает эффект маркетинговой близорукости в сознании потребителя, а также представлен современный пример рассматриваемого явления.ukмаркетингова короткозорістьзростаюча конкуренціянезатребуваний товарmarketing myopiaincreased competitionunclaimed goodsмаркетинговая близорукостьрастущая конкуренцияневостребованный товарМаркетингова короткозорість: товар для виробника, а не для споживачаMarketing myopia: product for manufacturer but not for consumerМаркетинговая близорукость: товар для производителя, а не для потребителяArticle339.13