Хадріан, Петро2014-11-062014-11-062010-07Хадріан П. Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії / Петро Хадріан // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 48–50.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5168Розглядаючи проблему аудиту компанії, яка працює на міжнародних ринках, слід зазначити, що розвиток цієї концепції протягом останніх десятиліть привів до змін у масштабі і сприйнятті аудиту як ефективного методу оцінювання програм маркетингової діяльності в різних компаніях і галузях промисловості. Сучасне розуміння і значення, що надається маркетинговому аудиту, безумовно, є результатом історичного розвитку економіки і маркетингової думки.ukАудит маркетингового середовища міжнародної компаніїArticle33:334