Мельникова, Олександра АнатоліївнаMelnikova, Alexandra2016-11-142016-11-142016-10-13Мельникова О. А. Маркетингові інновації в закладах ресторанного господарства України [Електронний ресурс] / О. А. Мельникова // Економіка підприємства: теорія і практика : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 44–45. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20165Запропоновано визначення категорії «маркетингові інновації». Визначено основні напрями маркетингових інновацій у ресторанному господарстві в Україні.The thesis provides the definition of «marketing innovations». The article defines the main areas of marketing innovations in the restaurant industry of Ukraine.ukмаркетингінноваціїмаркетингові інноваціїmarketinginnovationsmarketing innovationsМаркетингові інновації в закладах ресторанного господарства УкраїниArticle658.8.011.1:640.432