Ковальчук, СвітланаПринько, Мар’яна2019-03-212019-03-212018Ковальчук С. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу / Світлана Ковальчук, Мар’яна Принько // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 5. – С. 27–34.1606-3732https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/27460Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки базуються на дослідженні ставлення та політики останніх щодо такої співпраці. Підприємства, в залежності від внутрішньої політики щодо співпраці з неприбутковими організаціями поділені на такі групи: «Антагоніст», «Індиферент», «Провайдер». Для кожної групи проаналізований та запропонований власний сценарій щодо співпраці із неприбутковою організацією: «пасивна лояльність», «вибіркова залученність», «цілковита лояльність». Розроблені критерії віднесення підприємства до відповідної групи та надані рекомендації для неприбуткових організацій щодо шляхів побудови співпраці з підприємствами різних груп.ukСценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингуArticle