Граніш, Світлана2014-10-232014-10-232010-11Граніш С. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій / Світлана Граніш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 36–41.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5095У статті досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингвої політики комунікацій, проаналізовано структуру доходу підприємств від рекламної діяльності, структуру виконаних угод і вартості рекламних засобів масової нформації, запропоновано напрями їх подальшого розвитку на споживчому ринку.ukрекламна діяльність підприємствспоживчий ринокмаркетингова політика комунікаційзасоби розповсюдження рекламиРекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікаційArticle659.13:339.138