Лилик, Ірина ВікторівнаLylyk, Iryna2011-02-242011-02-242008-08-28Лилик І. Особливості поведінки споживачів у нових ринкових економіках / І. Лилик // Міжнародна економічна політика. – 2008. – № 1-2. – С. 222–240.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/130Незважаючи на інтуїтивне чи свідоме розуміння необхідності орієнтуватися на потреби клієнтів, філософію маркетингу зовсім не однаково застосовували на практиці підприємства нових ринкових країн, до яких вже традиційно відносять держави Балтії (Латвія, Литва, Естонія), Польщу, Чехію, Угорщину, Румунію, Болгарію, Україну, Росію, республіки колишньої Югославії (Словенія, Хорватія, Сербія, Чорногорія та ін.) тощо. У даній статті, спираючись на обробку вторинної інформації або результатів порівняльних досліджень, проведених дослідницькими компаніями та фаховими об’єднаннями, узагальнено фактори, що впливають на особливості поведінки споживачів в означених країнах та особливості впровадження маркетингових технологій.ukмаркетингповедінка споживачівнові ринкові економікиmarketingconsumer behaviouremerging market economiesОсобливості поведінки споживачів у нових ринкових економікахArticle339.13