Кузьомко, Володимир МиколайовичКузёмко, Владимир НиколаевичСтаховська, А. В.2015-10-272015-10-272015Кузьомко В. М. Формування конкурентних переваг на ринках з поглибленою диференціацією продукту / В. М. Кузьомко, А. В. Стаховська // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 1. – С. 123–127. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/10512У статті розкрито сутність і зміст поняття «диференціація продукту». Визначено роль диференціації продукту в забезпеченні стійких конкурентних переваг підприємства. Розроблено рекомендації щодо формування конкурентних переваг на ринках з поглибленою диференціацією продукту.The article reveals the essence and the concept of «product differentiation». The work considers the role of product differentiation in ensuring a sustainable competitive advantage. The recommendations on the formation of competitive advantage in the market with in-depth differentiation are presented in the paper.В статье раскрыты сущность и содержание понятия «дифференциация продукта». Определена роль дифференциации продукта в обеспечении устойчивых конкурентных преимуществ предприятия. Разработаны рекомендации по формированию конкурентных преимуществ на рынках с углубленной дифференциацией продукта.ukдиференціація продукціїгоризонтальна та вертикальна диференціація продукціїконкурентні перевагиконкурентоспроможністьproduct differentiationhorizontal and vertical product differentiationcompetitive advantagescompetitivenessдифференциация продукциигоризонтальная и вертикальная дифференциация продукцииконкурентные преимуществаконкурентоспособностьФормування конкурентних переваг на ринках з поглибленою диференціацією продуктуFormation of competitive advantage in the market with in-depth product differentiationФормирование конкурентных преимуществ на рынках с углубленной дифференциацией продуктаArticle658:005.332.4:339.13.025