Лаврененко, Валентина ВіталіївнаLavrenenko, ValentynaБуряк, ОлександрBuriak, Oleksandr2025-02-192025-02-192024-05-08Лаврeненко В. Вплив цифровізації на маркетингову стратегію телекомунікаційних компаній [Електронний ресурс] / Валентина Лаврeненко, Олександр Буряк // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (8 трав. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Д. Лук’яненко (голова та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 144–147. – Назва з титул. екрану.978-966-926-500-5https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48951Досліджено ключові аспекти впливу цифровізації на маркетингову діяльність телекомунікаційних компаній, зокрема зміну каналів комунікації з клієнтами, персоналізацію послуг, використання аналітики та відстеження результатів, а також розвиток нових продуктів та послуг. Виявлено, що цифрові технології надають телекомунікаційним компаніям засоби для підвищення конкурентоспроможності, покращення взаємодії з клієнтами та створення інноваційних рішень. The key aspects of the impact of digitalization on the marketing activities of telecommunications companies have been explored, including changes in communication channels with customers, service personalization, the use of analytics and tracking of results, as well as the development of new products and services. It has been found that digital technologies provide telecommunications companies with tools to enhance competitiveness, improve customer interaction, and create innovative solutions.ukцифровізаціямаркетингова стратегіятелекомунікаційні компаніїінноваціїклієнтиефективністьdigitalizationmarketing strategytelecommunications companiesinnovationcustomersefficiencyВплив цифровізації на маркетингову стратегію телекомунікаційних компанійThe influence of digitalization on the marketing strategy of telecommunications companiesArticle