Кулалаєва, Наталя ВалеріївнаКорнобай, Юрій МихайловичKornobai, Yurii2024-02-062024-02-062023-06-27Корнобай Ю. М. Формування творчого потенціалу здобувачів професійної освіти засобами ігрових технологій : бакалавр. диплом. робота : 015, Професійна освіта (Економіка) / Корнобай Юрій Михайлович ; наук. керівник Кулалаєва Н. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр. персоналу, соціології та психології, Каф. педагогіки та психології. – Київ, 2023. – 60 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42452У кваліфікованій бакалаврській роботі розглянуто поняття та сутність творчого потенціалу; визначено психолого-педагогічні засади проблеми розвитку творчого потенціалу особистості здобувачів професійної освіти; визначено та описано педагогічні умови розвитку творчого потенціалу здобувачів професійної освіти засобами ігрових технологій; обрані методики та описані результати дослідження творчого потенціалу здобувачів професійної освіти; розроблені рекомендації щодо розвитку творчого потенціалу здобувачів професійної освіти. In the qualified bachelor's work, the concept and essence of creative potential is considered; the psychological and pedagogical foundations of the problem of developing the creative potential of the individual of vocational education students are defined; identified and described the pedagogical conditions for the development of the creative potential of students of professional education by means of game technologies; selected methods and described results of research into the creative potential of vocational education students; developed recommendations for the development of the creative potential of vocational education students.ukтворчий потенціалздобувачі професійної освітиігрові технологіїрозвиток особистостікритичне мисленняпроблемне мисленнякреативне мисленняcreative potentialstudents of professional educationgame technologiespersonality developmentcritical thinkingproblem thinkingcreative thinkingФормування творчого потенціалу здобувачів професійної освіти засобами ігрових технологійFormation of the creative potential of vocational education students by means of game technologiesOther