Черпак, Антоніна ЄвгенівнаCherpak, Antonina YevhenivnaЧерпак, Антонина Евгеньевна2015-10-012015-10-012010-10-21Черпак А. Є. Вибір CSR-заходів: орієнтація на споживача / А. Є. Черпак // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 338–341.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9763Автор розглядає структуру заходів із CSR відносно ступеню зрілості споживачів та вплив потреб споживачів на CSR.The author considers the structure of the CSR activities with respect to the degree of maturity of the consumers and influence of the needs of consumers in CSR.ukВибір CSR-заходів: орієнтація на споживачаHow CSR can respond to consumer’s orientationArticle