Федорченко, Андрій ВасильовичМикитенко, Вероніка ОлегівнаMykytenko, Veronika2024-12-232024-12-232023Микитенко В. О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвитку : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Микитенко Вероніка Олегівна ; наук. керівник Федорченко А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 125 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47531В роботі визначена сутність та складові управління маркетинговою діяльністю підприємства, окреслена його роль, проаналізовано можливі підходи та методи оцінювання його ефективності. Тема досліджувалася на базі приватної школи ЗПО «Мозаїка». Було детально проаналізовано маркетингову діяльність компанії, визначено її слабкі місця та запропоновано шляхи вдосконалення. Робота демонструє процес дослідження маркетингової діяльності малого підприємства сфери послуг, а саме сфери освіти, який може слугувати прикладом для компаній, які бажають покращити свою маркетингову діяльність та ідентифікувати проблеми в управлінні маркетингом. The study defines the essence and components of management of marketing activities of an enterprise, outlines its role, analyses possible approaches and methods of measuring its effectiveness. The topic was researched on the basis of the private school ZPO «Mozaika». The marketing activities of the company were analysed, as well as its weaknesses and ways of improvement. The paper demonstrates the process of researching the marketing activities of a small service enterprise, specifically in the field of education, which can be used as an example for companies wishing to improve their marketing activities and identify problems in marketing management.ukмаркетингова діяльністьуправління маркетингомефективність маркетингової діяльностіринок освітніх послугприватна школаmarketing activitiesmarketing managementmarketing efficiencyeducational services marketprivate schoolУправління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвиткуManagement of the enterprise’s marketing activities on the market and ways of its developmentOther