Фурман, Василь МиколайовичУдовиченко, М. В.2011-09-232011-09-232008Фурман В. М. Маркетингова стратегія страхової компанії / В. М. Фурман, М. В. Удовиченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 263–273.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/477Досліджено основні підходи щодо розробки маркетингової стратегії та маркетингового планування страховика, надано пропозиції щодо побудови ефективної роботи служб маркетингу для забезпечення інтеграції та координації всієї діяльності страхової компанії.ukстраховий маркетингмаркетингова стратегіяклієнтикомплекс рекламно-інформаційних заходівмаркетингове медіо-плануванняМаркетингова стратегія страхової компаніїArticle368.1