Швиданенко, Генефа ОлександрівнаShvydanenko, Henefa2012-03-192012-03-192010Швиданенко Г. О. Формування конкурентної діагностики діяльності підприємства / Г. О. Швиданенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 213–222.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1317Обгрунтовано сутність конкурентної діагностики, яка містить у собі певну сукупність методів стратегічного та конкурентного аналізу, результативності діяльності підприємств з урахуванням конкретних умов їх функціонування. Сформовано набір методів для проведення конкурентної діагностики діяльності підприємства.The essence of competitive diagnosis, which includes a set of strategic and competitive analysis, performance of the company with regard to the specific conditions of their functioning are presented in the work. A set of methods for diagnosis of the competitive enterprise is formed in the paper.ukконкурентна діагностикаметоди аналізу зовнішнього середовищастратегічні аналітичні методиметоди аналізу розвиткуметоди конкурентного аналізуcompetitive diagnosticsenvironmental analysis techniquesstrategic analytical methodsanalysis methods developmentmethods of competitive analysisФормування конкурентної діагностики діяльності підприємстваArticle338