Клівець, ПавлоНечепуренко, Денис О.2014-10-202014-10-202010-09Клівець П. Маркетинг в управлінні підприємством: ретроспектива поглядів / Павло Клівець, Денис Нечепуренко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 48–51.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5067У 2000 р. було проведено опитування керівників понад 300 підприємств України. Питання анкети стосувались ролі маркетингу в управлінні. Через десять років з тієї самою анкетою було проведено інтерв'ювання молодих управлінців. Зіставлення відповідей виявилось на користь менш досвідченої, однак прогресивної молоді, погляди якої мали більшу маркетингову орієнтацію.In 2000 a survey of 300 managers of enterprises in Ukraine was conducted, in particular, on the role of marketing in the management, and ten years later on the same questionnaire were interviewed young managers. A comparison of the responses appeared to benefit less experienced, but progressive youth whose views had a great marketing orientation.В 2000 г. проведен опрос руководителей 300 предприятий Украины, в частности, о роли маркетинга в управлении, а через десять лет по вопросам той же анкеты были опрошены молодые управленцы. Сопоставление ответов оказалось на пользу менее опытной, но прогрессивной молодежи, взгляды которой имели большую маркетинговую ориентацию.ukмаркетингстратегіїдослідження ринкусоціологічне опитуванняmarketingmarket researchstrategypublic opinion pollsмаркетингстратегииисследование рынкасоциологический опросМаркетинг в управлінні підприємством: ретроспектива поглядівArticle330.8