Савич, Олександр ПетровичСавич, Александр Петрович2016-09-152016-09-152015Савич О. П. Післяпродажний сервіс — ключовий фактор конкурентоспроможності автовиробників / О. П. Савич // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 207–217.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19364Сучасний глобальний ринок легкових автомобілів є основою економіки світу. Автомобільний ринок є значною частиною як глобального товарного ринку, так і ринку України. Ринок автомобілів є одним з найконкурентніших ринків, і саме тут впроваджуються всі інновації та технології, як у менеджменті, у маркетингу, так і і виробництві.The modern car market is the basis as the global economy. Car market is the most competitive market among others, so only here most innovations and technologies are implemented in marketing, management and production.Современный глобальный рынок легковых автомобилей является основою экономики мира. Автомобильный рынок составляет значительную часть как глобального товарного рынка, так и рынка Украини. Рынок автомобилей является одним из наиболее конкурентных рынков, и именно здесь внедряются все инновации и технологии, как в менеджменте, так и в маркетинге и производстве.ukглобальна економікаринок легкових автомобілівпісляпродажне обслуговуваннязапасні частиниglobal economycar marketafter sales servicespare partsглобальная экономикарынок легкових автомобилейпослепродажное обслуживаниезапасные частиПісляпродажний сервіс — ключовий фактор конкурентоспроможності автовиробниківArticle[339.332:656.96]:629.33/36 (043.3)