Слюсарева, Людмила ВалеріївнаЧигиринов, Владислав ВолодимировичChyhyrynov, Vladyslav2025-01-092025-01-092024-06-13Чигиринов В. В. Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємтсва : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Чигиринов Владислав Володимирович ; наук. керівник Слюсарева Л. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 60 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47769Розглянуто сутність та особливості контролю та аналізу маркетингової діяльності підприємства; Досліджено методологію проведення та особливості оцінки ефективності контролю та аналізу маркетингової діяльності; Охарактеризовано особливості господарської та маркетингової діяльності ТЦ «Метроград»; Досліджено особливості здійснення контролю та аналізу маркетингової діяльності ТЦ «Метроград»; Виявлено рекомендовані шляхи удосконалення здійснення контролю та аналізу маркетингової діяльності ТЦ «Метроград»; Обґрунтовано економічну ефективність наданих рекомендацій. The essence and features of control and analysis of marketing activity of enterprise are considered; the methodology of conducting and features of evaluation of efficiency of control and analysis of marketing activity are researched; the features of economic and marketing activity of shopping center «Metrograd» are characterized; the features of control and analysis of marketing activity of shopping center «Metrograd» are researched; the recommended ways to improve the control and analysis of marketing activity of shopping center «Metrograd» are identified.uk-UAмаркетингконтроль та аналізконкурентидослідження конкурентівконкурентоспроможністьвідвідуваністьаналіз маркетингової активностіmarketingcontrol and analysiscompetitorscompetitor researchcompetitivenessattendanceanalysis of marketing activityКонтроль та аналіз маркетингової діяльності підприємтсваControl and analysis of the company's marketing activitiesOther