Андрійко, Ірина ФедорівнаАндрейко, Ирина Фёдоровна2018-07-172018-07-172018-03-15Андрійко І. Ф. Зміст навчання говоріння у процесі формування міжкультурної комунікативної компетенції / Андрійко І. Ф. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 198–205. – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25119У статті розкривається поняття міжкультурної комунікативної компетенції (у порівнянні з комунікативною і соціокультурною компетенціями), називаються компоненти її структури. Визначається зміст навчання міжкультурного спілкування у говорінні студентів економічного ВНЗ.The article discusses the concept of cross-cultural communicative competence (in comparison with communicative and sociocultural competencies) and defines its structure. The content of speaking ability teaching of the students of the economic university is determined.ukміжкультурна комунікативна компетенціяіншомовна комунікативна компетенціяділова комунікаціязміст навчаннямоделі поведінкистандартисross-cultural communicative competenceforeign language communicative competencebusiness communicationcontent of teachingbehavior patternsstandardsЗміст навчання говоріння у процесі формування міжкультурної комунікативної компетенціїArticle