Кардаш, Віктор Якович2017-09-112017-09-112009Кардаш В. Я. Маркетингова підтримка товарних інновацій / В. Я. Кардаш // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 77–83.978-966-2699-66-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22067У статті розглянуто проблеми маркетонгового забезпечення виробництва інноваційної продукції на основі прогнозування місткості ринку та платіжоспроможності покупців.ukМаркетингтоварні інноваціїємність ринкуобсяг споживанняплатіжоспроможність покупцівМаркетингова підтримка товарних інноваційArticle658.8.001.76