Федорченко, Андрій ВасильовичFedorchenko, AndriiФедорченко, Андрей Васильевич2020-07-142020-07-142013Федорченко А. Аналітична функція маркетингу в системі управління підприємством / Андрій Федорченко // Економічний аналіз : зб. наук. пр. / Тернопіл. нац. екон. ун-т ; [редкол.: В. А. Дерій (голов. ред.) та ін.]. – Тернопіль : Вид.-поліграф. центр Тернопіл. нац. екон. ун-ту “Екон. думка”, 2013. – Т. 12, № 4. – С. 112–116.1993-0259https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33532Статтю присвячено питанням визначення ролі аналітичної функції маркетингу в процесах забезпечення прийняття управлінських рішень у системі управління підприємством. Показано значення побудови системи маркетингових досліджень в умовах зовнішньої орієнтації його управлінської та маркетингової діяльності. The article is devoted to the questions of determination of role of analytical function of marketing in the processes of managerial decisions making providing, which are essential for the enterprise management system. The essence of construction of marketing research system is shown under conditions of the external orientation of its managerial and marketing activities. Статья посвящена вопросам определения роли аналитической функции маркетинга в процессах обеспечения принятия управленческих решений в системе управления предприятием. Показано значение построения системы маркетинговых исследований в условиях внешней ориентации его управленческой и маркетинговой деятельности.ukсистема маркетингових дослідженьаналітична функціясистема управлінняуправлінські рішеннябізнес-середовищеАналітична функція маркетингу в системі управління підприємствомAnalytical function of marketing within management system of the enterpriseАналитическая функция маркетинга в системе управления предприятиемArticle339.138:005.311.6