Кирилова, О. В.2016-11-232016-11-232006Кирилова О. В. Розвиток маркетингу туристичних об’єктів — зарубіжний досвід / О. В. Кирилова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 781–790.966-574-969-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20279Розкрито зарубіжний досвід реалізації регіональної маркетингової політики в сфері туризму.ukтуризммаркетингбюротуристиРозвиток маркетингу туристичних об’єктів — зарубіжний досвідArticle658.8