Куденко, Наталія Володимирівна2013-04-152013-04-152012Куденко Н. В. Принципи стратегічного маркетингу / Н. В. Куденко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадимм Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 125-133.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2204У статті на основі узагальнення дискусійних моментів наукової літератури визначено й обґрунтовано принципи стратегічного маркетингу як науки і як різновиду практичної діяльності підприємства.В статье на базе обобщения дискуссионных моментов научной литературы определены и обоснованы принципы стратегического маркетинга как науки и как вида практической деятельности предприятия.In the article principles of strategic marketing as a science and as a form of practical activity of the enterprise were identified and justified on the basis of generalizations of discussion points of the scientific literature.ukстратегічний маркетингпринципистратегічна орієнтація підприємствастратегический маркетингпринципыстратегическая ориентация предприятияstrategic marketingprincipalsenterprises strategic orientationПринципи стратегічного маркетингуArticle658.012