Слабко, Яна Яківна2012-07-132012-07-132011Слабко Я. Я. Розробка заходів щодо підвищення результативності діяльності підприємств торговельної галузі / Я. Я. Слабко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 2. – С. 80–88.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1854У статті розглянуто заходи щодо підвищення прибутковості підприємств торгівельної галузі. На основі емпіричних досліджень наведено механізм збільшення прибутковості на основі використання АВС-XYZ-аналізу.ukторговельна галузьпідприємствофінансові результатиприбутковістьасортиментцінова політикаторговельна надбавкааналізРозробка заходів щодо підвищення результативності діяльності підприємств торговельної галузіArticle339.1