Скрицька, Надія Анатоліївна2013-01-142013-01-142008-02-06Скрицька Н. А. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів як особливий об’єкт правового регулювання (порівняльно-правовий аналіз законодавства України, Російської Федерації та права ЄС) / Н. А. Скрицька // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 8. – С. 302–310.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1959Стаття присвячена порівняльно-правовому аналізу законодавства України, Російської Федерації та права ЄС у сфері регулювання реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів, оскільки недосконале рекламне законодавство лише сприяє поширенню таких негативних явищ, як тютюнопаління та зловживання алкоголем.ukрекламарекламування алкогольних напоїв та тютюнових виробівзнаків для товарів і послугправа інтелектуальної власностіалкогольні напоїтютюнові виробиРеклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів як особливий об’єкт правового регулювання (порівняльно-правовий аналіз законодавства України, Російської Федерації та права ЄС)Article