Філонов, Володимир ІвановичFilonov, VolodymyrФилонов, Владимир Иванович2016-11-282016-11-282006-12-28Філонов В. І. Маркетингові дослідження ринку електроінструментів в Україні / В. І. Філонов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 519–534.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20311Розглядаються проблеми дослідження формування галузевого вітчизняного ринку електроінструментів, його кон’юнктурию.ukринокелектроінструментиторгова маркавиробникМаркетингові дослідження ринку електроінструментів в УкраїніArticle339.138