Наумова, О. Е.2012-03-132012-03-132011Наумова О. Е. Концептуальні основи управління маркетингом на сучасних підприємствах / О. Е. Наумова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 556–564.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1272Стаття містить узагальнення існуючих підходів до управління маркетинговою діяльністю на підприємствах. Проведено уточнення поняття «управління маркетингом». Визначено основні проблеми при здійсненні управління маркетингом на вітчизняних підприємствах.The article contains a generalization of existing approaches to managing marketing activities for enterprises. A refinement of the concept of «marketing management». The basic problem in the implementation of marketing management to domestic enterprises.ukуправління маркетингоммаркетингова діяльністьпідприємствоконкурентоспроможністьринкові позиціїmarketing managementmarketing activitybusinesscompetitivemarket positionКонцептуальні основи управління маркетингом на сучасних підприємствахArticle339.138:658