Голіцин, Андрій МиколайовичДрозд, Інна ВолодимирівнаDrozd, Inna2024-11-272024-11-272024Дрозд І. В. Дослідження конкурентів у системі маркетингового управління підприємством : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Дрозд Інна Володимирівна ; наук. керівник Голіцин А. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 94 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47147Досліджено теоретичні основи дослідження конкурентів у системі маркетингового управління підприємством. Проведено аналіз конкурентів та оцінка конкурентоспроможності ТОВ «ФТД-ритейл». Запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності ТОВ «ФТД-ритейл». The theoretical foundations of competitors’ research in the system of marketing management of enterprise are researched. An analysis of competitors and an assessment of competitiveness of «FTD-Retail» LLC are carried out. Directions for improving the competitiveness of «FTD-Retail» LLC are proposed.ukмаркетингмаркетингове управлінняконкурентидослідження конкурентівконкурентоспроможністьоцінка конкурентоспроможностібагатокутник конкурентоспроможностіmarketingmarketing managementcompetitorscompetitor researchcompetitivenesscompetitiveness assessmentcompetitiveness polygonДослідження конкурентів у системі маркетингового управління підприємствомCompetitor research in the marketing management system of an enterpriseOther